2012 mitt år.

Tänkte visa lite härliga minnen från året 2012, mitt favorit år!
Fick en överrasknings resa till London av mamma i 18års present, och hade en jättemysig födelsedag där.
Träffade mannen i mitt liv, 1/6 dagen då jag fick kalla han min bara min, ååh vad jag älskar denna kille! Där vi senare drog ner till Öland och firade världens mysigaste midsommar!
Besökte Rom med syster och pappa för första gången och hade det väldigt trevligt där!
 
Åkte till Älskade Portugal med världens finaste vänner och pojkvän i 7 hela veckor, mysigt, men aldrig att jag är där så länge igen, kul att ha testat.
Åkte till Berlin med klassen och hade sjukt roligt! Coolt att ha sett den staden men inte så rolig annars, kanske inte det roligaste resemålet men jag är glad att ha varit där, vill se så mycket av världens som möjligt!!
 
För att fira in det nya året åkte jag och min pojkvän till Idre fjäll där vi åkte massor med skidor och hade en mysig nyårsafton tillsammans. År 2012 har varit ett av de bästa åren i mitt liv, eller ja det bästa! Träffat mannen i mitt liv och upplevt så mycket roligt och fyllt 18år och testat på Stockholms uteliv med mina fina vänner. 2013 kan inte bli sämre, detta är mitt år, ska göra det så jäkla bra och leva livet!

 
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0