Fredag 30/03-2012

Wooha helg! Skönt, om jag ska sova imorrn! Anyways var i skolan idag och gjorde engelska nationella(muntliga) gick väll helt ok, nöjd iallafall skönt att ha 1 av 2 gjorda iallafall. Sitter just nu och kollar massor med gamla bilder och kommer in på mappen med bilder från nyår och det har gått så sjukt snabbt sen sist! Det är ju april nu på söndag?! Jäklar tiden går snabbt och sitter och räknar ner till allt möjligt, resor, födelsedagar, konserter mm och njuter inte riktigt i nuet.. Men är så taggad för allt jag har framför mig, det är helt sjukt! Imorrn blir det fika och biomys med bästa, ska kolla hungergames har hört att den ska vara sjukt bra och jag som slukade böckarna direkt, så hoppas jag verkligen att den är bra.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0