Wonderful

Nu har det nästan gått 3 veckor och har ca 4½ vecka kvar här, känner nu att det kommer gå fort och snart är man hemma i kalla Sverige, längtar faktiskt hem lite men när jag väl är hemma så vill jag tillbaka. Vår favvo klubb här nere har varit UBI/BUBI, men nu har de tydligen bytt ägare iår och heter numera "Wonderful"... De två bilderna ovan är därifrån och vi har faktiskt lyckats haft några roliga utgångar, även om det var tusen gånger bättre förra året! Nu ska jag göra iordning mig för att senare gå ner och äta på stan, tchau :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Älskar din stil! Kan ibte du lägga upp tips på snygga skolväskor? (gärna märkesväskor eftersom jag vill ha en fin med bra kvalité denna terminen) kram!

2012-08-19 @ 08:36:43


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0