5 saker om mig

Tänkte berätta 5 saker om mig, så då kör vi!
1. Jag kan vara ganska blyg ibland men när jag lär känna en person blir jag helt crazy haha, nej men är väldigt glad av mig och gillar att sprida glädje till mina nära och kära. 
2. Det jag brinner för är att resa, jag vill se hela världen och vill spara pengar till en lång och rolig resa, typ backpacka i Asien & Australien.
3. Ni kommer aldrig se mig med ett fejkat plagg eller accessoarer, stödjer inte den industrin och känslan att bära något äkta är ju så jäkla kul och inte tala om när man har sparat ihop till den där väskan eller skorna och köpa det. Dock tycker jag att plagg som liknar ett märkesplagg utan "fejkat" märke är ok, många butiker efterliknar märken som McQueen, Chanel mm, detta tycker jag inte är några problem.
4. Jag älskar att shoppa, vem gör inte? Speciellt skor och väskor, det kan man aldrig ha för mycket av!
5. Jag gillar att planera haha, tror min pojkvän blir lite trött på det, nej men älskar att ha saker att se fram emot, kan redan planera midsommar nu lixom. Har massor med ideér jag vill göra och kan inte vänta tills jag går ut skolan då mycket kommer bli mycket lättare!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0