No life!

Känner att man knappt har något liv nu med allt plugg precis innan studenten! Har så sjukt mycket tills nästa vecka, alltid lyckas lärarna få till det så bra att allt kommer samtidigt, kommunicera med varandra! Så det jag håller på med nu är plugg, plugg och plugg. Gjorde granola men det gick inte så bra för jag satt och pluggade och glömde bort så allt är bränt, gjorde en så stor sats med, ångest. Iallfall sitter och drömmer mig lite bort just nu.. Vill utomlands, på stört! tröttnat på att vara här, händer inte så mkt bara skola just nu.. Har iallafall Öland uppbokat i sommar, sen många London resor framöver, syrran lämnar mig i höst då hon börjar skolan där, har lovat att hälsa på så ofta som det bara går!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0