Missguided

En ny favorit- missguided. co.uk. Hittade denna hemsida via en annan blogg och var tvungen att kika in. Inte har de bara massor med snygga kläder, men jäklar vad billigt! Har kollat runt efter både studentklänningar och skivklänning till min skiva med James Bond tema (hur svårt som helst!). Hittade inget av det jag skulle ha men klickade hem en klänning och en peplum topp, som jag hoppas få nu i veckan. Dock vet jag inte riktigt med frakten om den kommer till dörren eller posten, skulle föredra om den kom till posten så man får hämta ut hos dem, har inget stort brev fack hemma så skulle inte gilla om de ställde min order utanför eller ge den till en granne, så håller tummarna att jag får min leverans! Kommer hålla er uppdaterade när jag vet själv. (Har läst på en annan blogg att man får avi, så hoppas på det!) Åååh kan inte vänta på mina kläder så nyfiken!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0