H&M FAV'S

Slängde ihop ett snabbt kollage, med snygga kläder och accessoarer från H&M, måste säga att jag älskar mocka väskan, påminner om en från Zara jag ville ha innan. Har ju en liknande kjol som jag köpte på Zara i somras och denna är nästan identisk, sen har jag fått en dille på stora armband, kommer nog användas ganska ofta i vår/sommar. Även fast jag inte har handlat på H&M på väldigt länge kan man hitta små godbitar där ibland, synd dock att den svarta väskan inte är i skin då jag inte kan köpa väskor som inte är det, går ju sönder direkt så blir bara dyrare i längden, heller färre bra än mer "dåliga" väskor. Men ett stort plus till den svarta väskan, riktigt snygg och älskar modellen, men ett stort minus på materialet!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0