Cloud Sway Dress

Klickade hem min student klänning, riktigt taggad nu! Ända från Australien hem till mig, ska ta 5-10 dagar, så hoppas snart så jag får pröva den, är nervös, är den för stor går det ju att sy in men om den är för liten blir det svårare. Undrar hur de tänkte när de satt klänningen så långt ner på brösten, förlåt men inte alls snyggt, så hoppas verkligen att jag får upp den över brösten, men det lär ju inte vara några stora problem så. Hoppas verkligen ingen annan har en likadan i skolan man vill ju vara unik (därför jag tog en hemsida som denna, och inte nelly mm även om de har riktigt snygga vill ja inte ha likadan som alla andra), chansen är kanske inte jättestor men skulle ju vara så typsikt om det var så.. 
Så nu har jag tre paket som väntar på mig, denna klänning, min beställning från missguided och körkortsboken!

Kommentarer
Postat av: hanna

vart är den ifrån?:)

Svar: Den är från Saboskirt :)
Ellen Andersson

2013-04-10 @ 20:39:52


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0