Michael Kors

Shoppade ganska mycket nu när jag var i London, och väskan ovan är en av grejerna jag shoppade. Har kollat på just denna ett tag, den är riktigt snygg + att jag får plats med massa skolböcker som jag inte får i min andra, så behövde en ny. Som rubriken lyder så är denna väska från Michael Kors, har riktigt snygga grejer har även en klocka där ifrån. Fick även den finaste presenten nu när jag fyllde år, en liten ledtråd är Alexander McQueen, ska försöka få till en bra bild på den innan jag visar vad det är.

Kommentarer
Postat av: Carro // Pastellkarusell

den där är verkligen snygg, själv vill jag ha den rosa.. rosa är min färg men den där är riktigt snygg också :)

2012-05-31 @ 23:06:51
URL: http://pastellkarusell.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0