London shopping

Har inte varit så aktiv på bloggfronten i veckan, men har haft ganska fullt upp med olika saker. Har inte visat än vad jag köpte nu när jag var i London, och detta är bara en liten del av vad som fick följa med hem. Måste fixa en bättre bild på min klänning med, den är så fin och jag skulle kunnat ha köpt hur många som helst från den butiken, men det fick bli denna. Sen söta toppar från vänster: Vero moda, Abercrombie & Fitch och Urban outfitters. Ett par super söta loafers, som jag har letat efter sånna, vill även ha liknande fast med guld spännen. Sen så självklart, Victorias secret bodysplash och body lotion, de har ingen butik inne i London men flyger man från Heathrow har de ett litet utbud av deras parfymer mm.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0