Never give up.

Jag har ett mål, vilket jag ska fullfölja! Inte så svårt att gissa med bilden ovan, men har alltid drömmt om att någon gång flytta till New York, kanske inte resten av mitt liv, men iallafall i några år. Det är verkligen drömmarnas stad. Kommer ha praktik nu nästa vår i hela 5 veckor och det skulle verkligen vara sjukt kul att hitta en praktik i nyc, det skulle iallfall vara en början. Har massor med andra mål som att lära mig portugisiska flytande, ha varit i varje världsdel innan jag dör, göra en coast to coast resa i USA och en resa genom Asien och lära mig att surfa i Australien. Tänker inte låta detta bara vara drömmar, utan kommer göra allt detta med. Never give up!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0