Att besöka Rom

Efter hela 3½ dagar spenderade i denna stad (vilket räcker på sommaren) så har jag några favoriter som jag tycker alla måste göra! För det första måste man pröva buffalo mozarellan med parma skinka, jag dör så gott det var! Sen att bara virra omkring i de mysiga gränderna, hittar alltid något att fota! Att besöka marknaderna är också ett måste, hittade världens finaste armband, kan visa dessa i ett annat inägg, men man ska komma ihåg att det går att pruta ner priset väldigt mycket. Sen sist men inte minst besöka butiken Brandy Melville, som enligt mig var den enda roliga i Rom.. Trodde det skulle finnas massa med shopping. Det finns visserligen massa exklusiva butiker men om man vill hitta billigare saker är den en butik jag verkligen rekommenderar. Givetvis ska man besöka alla kulturella platser med som fontana di trevi, spanska trappan, colosseum mm. Finns massor att se och göra!

Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

ser gott ut

allt bra?

kram

2012-07-06 @ 22:31:22
URL: http://yasminegill.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0