Beauty tips

Tänkte tips om fyra produkter jag använder dagligen.
1. Nars- En riktigt bra rouge som verkligen sitter kvar efter flera timmar, vet dock inte om den går att köpa i Sverige.
2. Lancome- Brun utan sol för ansiktet, och det går verkligen inte att misslyckas med att applicera denna, inga fläckar och det blir en jämn färg i ansiktet.
3. Proffs- Moroccanoil, har bara haft den i några veckor och jag ser redan resultat, håret blir verkligen mycket lenare och glansigare.
4. Loreal- Kanske världens bästa mascara och då överdriver jag inte, har testat på alla möjliga sorter men har aldrig fått så långa ögonfransar innan som jag får med denna, kan inte tänka mig köpa någon annan mascara.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0