CHANEL

Kom hem för inte så länge sedan, hade en väldigt kort skoldag så först var jag och fikade med 2 vänner på Espressohouse för att sedan åka hem och gör mig iordning för Coldplay ikväll. Har redan hört att det är lång kö så ska skynda mig och hoppas att syrran kommer hem snart, så att vi får några bra platser. Gjorde precis klart detta kollaget i polyvore, jag dör när jag ser väskan, den ska en dag hänga på min axel! Fast vill ha den som är basic i svart och guld, så snygg! Sen lite annat smått som jag hittade, har börjat gilla guldiga smycken mer och mer, så fint!

Kommentarer
Postat av: Amanda

skulle inte du kunna tipsa om en snygg vinterjacka? Gärna märkes men också bara snygga :D :D Din stil e så fin!!

Svar: Självklart! Har gjort ett litet kollage med snygga vinterjackor :) Tusen tack! :D
Ellen Andersson

2012-09-01 @ 10:08:51


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0