@picsbyellen instagram

Söndagsångesten börjar smyga sig fram.. Ser inte framemot plugg nu efter nästan 1½ vecka ifrån skolan.. Men thats life. Ska snart bänka mig framför tv:n med lite te, det är ju BB söndag haha. Försökte mig på innan att göra frozen yoghurt, blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, smakade mer som typ sorbet/smoothie haha, aja då har man testat det. Tycker Sverige borde öppna lite nya caféer, för jag har alltid viljat testa på bubble tea och riktig amerikansk frozen yoghurt. Vet att det finns en frozen yoghurt bar i gallerian, men vill ha större utbud som typ pinkberry eller något liknande. Tycker det är väldigt trist att vi har inte så många ställen som sticker ut från alla andra, vet dock att laudree kommer öppna snart på Greveturegatan, precis vid sturegallerian, så dit måste man ju. Så mer och roligare fika ställen skulle vara perfekt nu i vår/sommar!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0