Matte

Har suttit och pluggat matte typ hela helgen, och det kanske inte är mitt bästa ämne om man säger så. Har ett prov kvar i matte B kursen och om jag får G på detta kommer jag klara den. Så köpte mig något jag aldrig trodde jag skulle göra, en grafritande räknare. Haha känns så onödigt så det finns inte, men om det hjälper mig att klara kursen är jag nöjd, denna kostade runt 700kr och det finns betydligt mycket dyrare, men man får räkna runt 600-1000kr på en sån här miniräknare. Så nu hoppas jag verkligen att jag klara detta prov så jag kan fokusera på matte C, vet inte riktigt vad jag har gett mig in på men jag tänker klara den kursen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi krigar tillsammans baby!!!!!! Heheh

2012-04-23 @ 19:53:38
URL: http://mycketamanda.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0