Dreams

Hittade lite inspiration så här på lördags kvällen på en tumblr sida och kan inget annat än att hålla med. Det finns en grej som jag verkligen skulle villa göra, jag lever för mina mål och saker som gör mig glad, bara att veta att jag har den bästa resan framför mig i sommar gör att man tar sig igenom jobbiga dagar. Iallafall det jag ska komma till är att jag har många mål men ett speciellt mål, ett mål jag inte tänker ge upp och det är att bo/plugga/jobba i USA, helst New York för att det är så grymt magiskt där, har inte tänkt mig hela livet men en längre tid. Just nu låter det väldigt overkligt, men om man verkligen vill något så kan man det, man är sin värsta fiende. Till att börja med ska jag hitta praktik plats där, jag gjorde det i Portugal förra året och jag kämpade! Vet inte hur många ställen jag ringde och mejlade, men jag gav aldrig upp och fick till slut en praktik. Det jag vill är att kunna kolla tillbaka på mitt liv när jag är äldre och tänka att jag gjort allt jag ville och vara nöjd och säga att jag iallafall försökte följa mina drömmar, vem vet jag kanske inte kommer till nyc, men jag kommer iallafall kunna säga att jag gjorde mitt bästa och försökte.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0