2012-04-15

15/4 alltså exakt 2 månader kvar till sommarlovet, om det känns bra? Det kan man ge sig fan på! Är så jäkla taggad så att det är sjukt, har nog sagt det i varje inlägg nu. Har varit en riktigt skön dag, även om det är kvar lite snö från igårs oväder, så onödigt.. Var ute och gick i 1 ½ halv timma med min fina vän, sen så blev det en nyttig lunch eftersom vi har bestämt oss för att klara beach 2012. Jag vet att jag kan om jag bara vill och lägger ner tid, så nu ska det bli ändring, känner ju lite press. Har 2 månader på mig men jag ska lyckas, detta året har jag verkligen bestämt mig! Avslutade med att sitta ute på balkongen i några timmar och lite sol fick man iallfall, vår vädret börjar komma sakta nu.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0